چرا من CNBC را تماشا نمی کنم ، و چرا حتی شما نباید

ساخت وبلاگ

"سلام چرا CNBC را روشن نمی کنی؟"از دوستی که پس از چند سال به من مراجعه کرده بود پرسید.

"من CNBC را به عنوان بخشی از بسته کانال خود ندارم!"من جواب دادم

"چی؟شما CNBC ندارید؟شما یک تحلیلگر بورس هستید و CNBC را تماشا نمی کنید؟ "

من پاسخ دادم: "جدا از این تحلیلگر سهام ، یک دلیل برای من به من بدهید که باید آن کانال را تماشا کنم."

رئیس ، این به شما کمک می کند تا درآمد کسب کنید. به همین سادگی!"او با انتقام جویانه پاسخ داد ، گویی به او پرداخت شده است تا برای "کانال" صحبت کند.

من گفتم: "هدف CNBC یا هر کانال تجاری دیگر این نیست که شما را در پول بدست آورید ، دوست عزیز بلکه فروش تبلیغات است."منبع تصویر: PoliticHumor. about. com مکالمه به همین جا و سپس پایان یافت. اما خوشبختانه ، دوستی ما زنده مانده است.

چرا من CNBC را تماشا نمی کنم ... یا کانال تجاری دیگری؟ببینید ، من مطمئن هستم که بچه های CNBC یا هر کانال تجاری دیگری متعهد به انجام بهترین ها در داستانهای خود هستند.

اما مشکل با نحوه ساخت داستان های خود است ، هدف نهایی این است که شما را در حاشیه صندلی خود نگه دارد و برای مشاوره در مورد آنچه در آینده انجام می شود ، به آنها وابسته باشید.

وقتی می گویم "در حاشیه صندلی شما" ، من در مورد چیزی شبیه به این فیلم زیر صحبت می کنم که در اصل ، نحوه تحویل بیشتر اخبار در کانال های تلویزیونی (تجارت یا عدم تجارت) را تکرار می کند ...اگر فیلم بالا را نمی بینید ، اینجا را ببینید.

بنابراین آنها شما را تحت تأثیر تحلیل های "خوب" خود قرار می دهند مانند ...

  • "تعداد بیکاری ایالات متحده بالاتر از حد انتظار بود - برای ایمن نگه داشتن نمونه کارها ، چه چیزی باید بدانید؟"می گوید یک لنگر غم انگیز که انگار از کارش اخراج شده است.
  • "تورم هند نسبت به هفته قبل 0. 02 درصد افزایش یافته است - آیا سبد شما می تواند در برابر یک محیط تورمی بالاتر مقاومت کند؟"از دیگری سؤال می کند که انگار 0. 02 درصد چنین کار بزرگی است.
  • "چگونه باید قبل از جلسه RBI هفته آینده نمونه کارها خود را قرار دهید؟"س questions ال دیگری
  • و سپس ، "مراقب سهام Super Six ما پس از استراحت باشید!"

بزرگترین مشکل کانال های تجاری این است که آنها برای هر حرکت بازار "دید" (یک دلیل) دارند.

آنها می خواهند شما با ترس زندگی کنید و به هر سکسکه کوچکی در بازار واکنش نشان دهید تا به منظور دریافت مشاوره سرمایه گذاری به شبکه آنها چسبانده شوید ... خطا ... مشاوره تجارت و حدس و گمان ... که هر روز کاری تغییر می کند.

اما حقیقت این است که اگر شما برای مسافت طولانی سرمایه گذاری کنید ، تمام سر و صدایی که کانال های تجاری مانند CNBC به طور روزانه ایجاد می کنند ، واقعاً مهم نیست.

درعوض ، تمام کارهایی که با تماشای کانال های تجاری انجام می دهید ، دائماً سبد خرید شما را فریب می دهد. و نیازی نیست که یک متخصص باشید تا بدانید که تنها شخصی که از آن سود می برد ، کارگزار شما است - تحلیلگران وی در این کانال های تجاری ظاهر می شوند تا به شما توصیه های رایگان ارائه دهند.

در حقیقت ، ما به راحتی می توانیم بین میزان زمانی که شما در تماشای کانال های تجاری و تعداد سهام خریداری شده و می فروشید هر ماه یا سال ، ارتباط برقرار کنیم ، در نتیجه کارگزار خود را ثروتمند می کنیم.

و به نظر می رسد مانند این ... این درخواست صادقانه من است - لطفاً توسط رسانه های تجاری ترور نکنید تا برنامه های سرمایه گذاری خوب فکر خود را تغییر دهید. تنها هدف آنها فروش تبلیغات است و نه پول درآورد. و شما باید این را برای یک واقعیت بدانید.

من تقریباً نه سال در خانه خود CNBC نداشته ام. در حالی که بازدید کنندگان من فکر می کنند این سادیست است ، من معتقدم که این فوق العاده است. بهترین پلتفرم ترید...

ما را در سایت بهترین پلتفرم ترید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جهان پناه حديث بازدید : 58 تاريخ : دوشنبه 29 اسفند 1401 ساعت: 17:20