صاحبان مشاغل کوچک: از این تله بازاریابی مراقب باشید

ساخت وبلاگ

تخصص از اعضای شوراهای Forbes ، تحت مجوز فعالیت می کند. نظرات بیان شده نظرات نویسنده است.

رئیس جمهور/مدیرعامل املاک و مستغلات برتر جوزف ؛استاد دارایی ، تجارت ، املاک و مستغلات در IRSC ؛نویسنده جنون ، معجزه ، میلیون ها نفر.

اگر یک تجارت کوچک را اداره می کنید ، باید درخواست های بازاریابی را از فروشندگان تصادفی دریافت کنید. من چندین بار در هفته در یک محصول یا خدمات جدید دریافت می کنم.

یکی از متداول ترین زمینه های تبلیغات رسانه های اجتماعی است که برای افزایش فروش با دستیابی به مشتریان جدید از طریق کانال های دیجیتال طراحی شده است. یک فروشنده با ادعای داشتن تخصص در تبلیغات فیس بوک ، گوگل و توییتر ، که از لحاظ تئوری می تواند برای افزایش فروش با X درصد یا y دلار استفاده شود ، می شود.

در حالی که بیش از سه چهارم مشاغل کوچک از رسانه های اجتماعی برای کارکردهای کلیدی در تجارت استفاده می کنند ، این یک نقطه کور برای بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک است که ترجیح می دهند بر نیازهای تجاری دیگر مانند استخدام و آموزش تمرکز کنند. بنابراین ، صاحبان مشاغل کوچک بیش از حد مایل به تبلیغات دیجیتال به "متخصصانی" هستند که ادعا می کنند از رسانه های اجتماعی به طور مؤثر استفاده می کنند در حالی که صاحبان مشاغل کوچک تمایل به نیازهای دیگر دارند. به عنوان مثال ، تقریباً 30 ٪ از مشاغل کوچک برای حفظ حساب های رسانه های اجتماعی خود با یک آژانس دیجیتال همکاری می کنند.

با احتیاطتله های بی شماری از بازاریابی در آنجا وجود دارد ، بنابراین باید مراقب باشید. اگر تبلیغات رسانه های اجتماعی را برون سپاری می کنید ، ضروری است که تجارت کوچک شما در همان صفحه آژانس باشد. صنایع دستی نکات صحبت کنید و به آنها بچسبید. پیام های کلیدی شما و پیام های اصلی آژانس باید یکسان باشند ، بنابراین تجارت کوچک شما یک صدا دارد. اهداف و اهداف ، علاوه بر استراتژی ها و تاکتیک هایی که آنها را اجرا می کنند ، باید یکسان باشد.

وقتی به مرحله اعدام رسیدید ، باید بازده سرمایه گذاری را پیگیری کنید. هیچ متریک بهتری برای موفقیت وجود ندارد. از نظر دیجیتال ، تبدیل پادشاه است. من نمی توانم آن را به اندازه کافی تکرار کنم: تبدیل ، تبدیل ، تبدیل. کمپین های رسانه های اجتماعی شما واقعاً شما را به دست می آورند؟

چرا عضله رسانه های اجتماعی راک او را با بالاترین پردرآمدترین بازیگر هالیوود ساخته است

برنامه های ابرهای عدم قطعیت اقتصادی برای آینده کار برنامه ریزی می کند

جنگ های ون گوگ |قسمت 2: شرکت ژاپنی در سال 1987 آفتابگردان را با قیمت 24. 75 میلیون پوند خریداری کرد و از تاریخ نازی خود غافل شد

در پایان، آنچه برای هر کسب و کار کوچک اهمیت دارد، فروش، درآمد، درآمد است. بنابراین، آن را پیگیری کنید. اگر 100 دلار برای تقویت یا geofencing یک پست رسانه اجتماعی خرج می کنید و 3 دلار برای شما درآمد به همراه دارد، 97 دلار برای کسب و کار کوچک خود از دست داده اید. اگر مشتری به دست آورید، مهم است که با فرض نرخ فرسایش معین، هزینه طول عمر مشتری را محاسبه کنید. فرض کنید مشتری 3 دلار در سال خرج می کند: با توجه به سرمایه گذاری 100 دلاری اولیه، 33 سال طول می کشد تا به حد نصاب برسد.

به عبارت دیگر، شما نمی خواهید هزینه های جذب مشتری شما خیلی زیاد باشد. شما می‌خواهید هزینه‌های جذب مشتری مبتنی بر رسانه‌های اجتماعی شما تا حد امکان پایین باشد و در عین حال کسب‌وکار کوچک خود را به مصرف‌کنندگان با کیفیت بالا (یعنی خریداران مکرر) معرفی کنید. به این ترتیب، بدون صرف مبالغ غیرعادی برای تبلیغات دیجیتال، فروش را افزایش می دهید. کمپین هایی را بیابید که این هزینه ها را کاهش می دهند و بازگشت سرمایه بالایی را تضمین می کنند.

اگر 100 دلار برای خرج کردن دارید و 20 دلار برای جذب مشتری هزینه دارد، از خود بپرسید: آیا آن مشتری ارزشش را دارد؟آیا جذب پنج مشتری برای 100 دلار منطقی است؟بسته به کسب و کار شما و ارزش یک فروش معمولی، ممکن است ارزشمند باشد. اما، از سوی دیگر، ممکن است در حال هدر دادن پول باشید.

شما همچنین باید مراقب برنامه های بازاریابی باشید که نشان می دهد ماه ها طول می کشد تا تبلیغات موثر واقع شود. کلمه تبلیغاتی "برند" اغلب به عنوان راهی برای فروشندگان مطرح می شود تا با طناب زدن طولانی مدت خود را توجیه کنند.

البته برندسازی مهم است. اگر منابع لازم را دارید، باید محصول یا خدمات خود را در چندین کانال، از روزنامه ها و مجلات گرفته تا اینستاگرام، برند کنید. این "استراتژی بازاریابی یکپارچه" نامیده می شود و کار می کند. اما پیشنهادهای مبهم «برندینگ» از طرف فروشندگان می تواند حواس شما را از کار در دست منحرف کند.

درک منظره نیز مهم است. در دنیای آنلاین، شرکت های بی شماری برای جلب توجه مصرف کنندگان رقابت می کنند. شما می توانید کمپین های میلیون دلاری را اجرا کنید و پس از یک روز فراموش شوید (همچنین به عنوان "روز پس از یادآوری" شناخته می شود). توصیه من این است که هر یک از کانال های خود را یک به یک آزمایش کنید تا بتوانید تعیین کنید کدام یک برای محصول یا خدمات شما بهترین کار را دارد. ممکن است یک بیلبورد یا اسنپ چت باشد.

اگر با یک آژانس کار می کنید، حتی می توانید بپرسید که آیا آنها برای هر محصول یا خدمات فروخته شده از طریق استفاده از "کد کاربر" از شما هزینه دریافت می کنند. اگر آژانس به پیشنهادات آنها اعتقاد داشته باشد، آنها نباید از پیشنهاد خودداری کنند. بهترین آژانس ها روی خودشان شرط بندی می کنند.

در روز و سن امروز ، با بهبود اقتصاد ایالات متحده از همه گیر و مشاغل کوچک COVID-19 ، همچنان به مبارزه ادامه می دهند ، هر دلار حساب می شود. هرچند سکسی به نظر می رسد ، هزینه ای برای تبلیغات دیجیتال وجود دارد: به عنوان مثال 100 دلار هدر رفته در فیس بوک ، 100 دلار برای استخدام یا تحقیق و توسعه هزینه نمی شود.

بنابراین ، اگر توسط یک بازاریاب مؤثر فروخته می شوید ، این فروشنده ROI و تبدیل را به صورت خاص توضیح دهید. برای کلیات مبهم بیش از حد در معرض خطر است. اگر یک گروه جمعیتی خاص را هدف قرار دهید یا به یک منطقه جغرافیایی خاص تبلیغ کنید ، سزاوار این هستید که افزایش فروش مورد انتظار را بدانید.

مراقب تله بازاریابی باشید. فروش آسان نباشید و دقت خود را انجام دهید.

شورای تجارت Forbes مهمترین سازمان رشد و شبکه سازی برای صاحبان مشاغل و رهبران است. آیا واجد شرایط هستم؟< SPAN> در روز و سن امروز ، با بهبود اقتصاد ایالات متحده از همه گیر و مشاغل کوچک Covid-19 که همچنان به مبارزات خود ادامه می دهند ، هر دلار حساب می شود. هرچند سکسی به نظر می رسد ، هزینه ای برای تبلیغات دیجیتال وجود دارد: به عنوان مثال 100 دلار هدر رفته در فیس بوک ، 100 دلار برای استخدام یا تحقیق و توسعه هزینه نمی شود.

بهترین پلتفرم ترید...
ما را در سایت بهترین پلتفرم ترید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جهان پناه حديث بازدید : 48 تاريخ : دوشنبه 7 فروردين 1402 ساعت: 20:36