9 استراتژی ارزش تراکنش بالاتر

ساخت وبلاگ

رشد کسب و کار خود را با افزایش تعداد مشتری های خود به تنهایی ، همانطور که بیشتر مشاغل انجام می دهند ، گران ترین ، خواستار و وقت گیر ترین گزینه در دسترس شما است. هزینه فروش بیشتر آنها در مقایسه بی نتیجه است.

با استفاده از برخی از تکنیک های ذکر شده در اینجا ، هر دو تعداد مشتری و میانگین مبلغ هر مشتری را برای هر معامله ای که با شما انجام می دهد ، افزایش می دهد ، سریعترین و ساده ترین میانبر در دسترس شما برای رسیدن به اهداف خود است.

این تکنیک ها می توانند فوراً نتایج هر چیز دیگری را که انجام می دهید ضرب کنید و می تواند رشد هندسی را به شما بدهد و به طور چشمگیری سودآوری بهتر برای حجم کار بسیار کمی اضافی ... یا این بدان معنی است که می توانید سریعتر به اهداف خود برسید ، با مشتری کمتری ، از تلاش و هزینه کمتری استفاده کنید و با هزینه کمتریعذاب، عذاب دادن.

1. فروش و فروش صلیب

ارائه ارزش اضافی یا معامله بهتر در نقطه فروش ، هنگامی که مشتریان شما در پذیرش ترین آنها هستند ، یکی از ساده ترین و مؤثرترین راه های بهبود فوری اندازه و سودآوری فروش شما است. فروش بالایی باعث می شود مشتریان شما بتوانند محصولی بهتر ، گرانتر یا پیشرفته تر را خریداری کنند که واقعاً ارزش معامله خود را اضافه می کند. فروش متقاطع باعث می شود مشتریان شما بتوانند یک محصول یا خدمات اضافی را خریداری کنند که نتیجه ای برتر به آنها می دهد. اگر پیشنهاد ارزشمندی را به مشتریان خود ارائه دهید ، 30-50 ٪ معمولاً بله می گویند ، و تقریباً هر سکه سود اضافی به خط پایین شما می رود زیرا نیازی به وقت و تلاش بیشتر نیست و هیچ هزینه اضافی برای فروش وجود نداردبرای رسیدن به مشتری

2. بسته بندی محصولات یا خدمات

ترکیب گروهی از محصولات یا خدمات مطلوب به طور جداگانه که به طور طبیعی از یکدیگر تعریف می کنند و بسته بندی کامل را برای یک قیمت ثابت ارائه می دهند که نشان دهنده ارزش تقریبا غیرقابل مقاومت برای مشتریان شما است ، در مقایسه با خرید جداگانه. این می تواند سودهای افزایشی شما را به طرز چشمگیری افزایش دهد و همچنین به شما امکان می دهد راه حل های کاملی را که مشتری را در استفاده از آن محصولات قفل می کند ، بفروشید. این قطعاً یک وضعیت برنده برای شما و مشتریان است. آنها یک فرآیند خرید ساده و تخفیف در یک راه حل کامل دریافت می کنند ، در حالی که شما فروش خود را افزایش می دهید و اغلب می توانید بازار خود را در اختیار داشته باشید. این تکنیک ثروت بسیاری از سازمان ها را تغییر داده است.

3. واحدهای بزرگتر خرید را ارائه دهید

افزایش اندازه واحد خرید حداقل یک روش قدرتمند و بسیار آسان برای شما برای افزایش ارزش متوسط معامله خود است. اگر افراد یک هفته عرضه را خریداری کنند ، می توانید واحدهای مصرف ماهانه ، سه ماهه یا سالانه را با قیمت جذاب و سودمند به آنها ارائه دهید. مشتریان شما از ارزش اضافی ، پس انداز فوق العاده و راحتی اضافی خرید به صورت عمده قدردانی می کنند ، در حالی که واحد فروش متوسط شما به میزان قابل توجهی افزایش می یابد و شما همچنین مشتریان خود را مدت طولانی قفل می کنید. به عنوان یک امتیاز اضافی ، بسیاری از افرادی که به این پیشنهاد نمی گویند ، و در غیر این صورت اصلاً خریداری نمی کردند ، اکنون واحدهای کوچکتر شما را خریداری می کنند.

4- قیمت و حاشیه خود را افزایش دهید

هیچ قانونی وجود ندارد که می گوید محصول یا خدمات شما باید کالایی باشد که صرفاً با قیمت خریداری می شود. تا زمانی که معتقدند ارزش بهتری دارند ، مردم با تمایل بیشتر برای بیشتر محصولات یا خدمات پرداخت می کنند. هرچه محصول یا خدمات خود را متمایز تر کنید و به مشتریان خود بهتر آموزش دهید ، بازار شما با ارزش تر شما را درک می کند. افزایش قیمت های خود به طور معمول بدان معنی است که می توانید به مشتریان خود بهتر خدمات دهید ، با آنها بهتر کار کنید ، محصولات یا خدمات اضافی را در معامله درج کنید و بیشتر از رقبای خود انجام دهید. این کار شما و تجارت خود را به روشی مطلوب از چشم و ذهن مشتریان خود جدا می کند و به شما امکان می دهد آنچه را که واقعاً ارزش دارید شارژ کنید.

5- قرار دادن خود در بازار بیشتر

اگر در کارهایی که انجام می دهید خوب است ، حرکت محصولات یا خدمات خود را بیشتر به بازار عرضه کرده و شغل خود را در سطح بالاتری از تمایز یا کیفیت قرار می دهید تا اینکه رقابت شما می تواند تجارت شما را به طرز چشمگیری بهبود بخشد. با بسته بندی مجدد محصول یا خدمات خود برای جذابیت به خریداران پیشرفته تر یا مرفه در بخش هایی از بازار فراتر از آنچه که در حال حاضر از آنها پذیرایی می کنید ، اغلب می توانید قیمت های بالاتری را در بازار سفارش دهید و نوع شغلی را که به تمام سردردهای شما می دهد ، پشت سر بگذارید. هرچه بیشتر موقعیت بازار خود را بالا ببرید ، مشتریان موجود شما بیشتر به آنچه انجام می دهید احترام می گذارند و از آنها قدردانی می کنند ، که اغلب منجر به وفاداری و مراجعه بیشتر می شود.

6. تبلیغات مربوط به فروش

ارائه محصولات یا خدمات اضافی به هر مشتری در نقطه فروش یکی از ساده ترین ، فوری ترین و قابل پیش بینی تکنیک ها برای افزایش واحد متوسط فروش شما است. شما می توانید با نمایش موارد "ضربه" یا با استفاده از علائم ، ادبیات و نمایشگرها ، توجه آنها را به خود جلب کنید. همچنین می توانید پیشنهادات جذاب را در نمایشگاه های تجاری یا سمینارها ارائه دهید ، یا برای اولین بار برای فروش القاء ارائه دهید. اگر این کار را قبل از ترک مشتریان ، یا تحویل ، یا ثبت اسناد نهایی انجام دهید ، یا هنگام سفارش از طریق تلفن یا وب سایت خود ، 30-60 درصد محصول یا خدمات اضافی را خریداری کنید. این می تواند بدون هیچ وقت ، تلاش و یا هزینه افزایشی به سود شما در هر معامله اضافه کند.

7. نفوذ افقی خود را افزایش دهید

اگر مشتریان شما از طیف گسترده ای از محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید بی خبر هستند ، بعید به نظر می رسد وقتی مشکلی پیش می آید که توسط محصول یا خدمات شما حل می شود ، به شما فکر کنند. آموزش آنها برای استفاده از طیف گسترده ای از محصولات و خدمات خود با استفاده از یک ماتریس ساده و در عین حال قدرتمند ، بلافاصله به شما امکان می دهد تا روی نفوذ هر یک از محصولات یا خدمات خود در پایگاه مشتری موجود خود تمرکز کنید. همچنین تمام فرصت های افزایش نفوذ محصول یا خدمات شما ، برای فرصت های اتحاد استراتژیک ، برای مسدود کردن رقبا و افزایش واحد متوسط فروش و سود شما را مشخص می کند.

8. نفوذ عمودی خود را افزایش دهید

مشابه بالا ، اما به جای تمرکز روی نفوذ محصولات و خدمات خود در پایگاه مشتری خود ، این تکنیک از یک ماتریس ساده اما قدرتمند و یک فرآیند اجرای دو مرحله ای استفاده می کند که به شما کمک می کند تا روی نفوذ محصولات/خدمات خود تمرکز کنیدمشتری.

کدام استراتژی ها رشد کسب و کار شما را کاهش می دهد؟

استراتژی های ذکر شده در اینجا فقط برخی از رویکردهایی است که می توانید برای تسریع در رشد تجارت خود استفاده کنید. اما این مسئله است: هر کسب و کار بی نظیر است. آنچه برای یک تجارت مناسب است ممکن است برای دیگری مناسب نباشد.

شما باید بدانید که کدام استراتژی ها بیشترین تأثیر را در تجارت شما خواهد گذاشت. شما باید نظم درستی را برای اجرای آنها بدانید. و شما همچنین باید فقط روی آن استراتژی ها تمرکز کنید. اما از کجا می دانید آنها چیست؟

چگونه می توان پتانسیل کسب و کار واقعی خود را باز کرد

ما از مقیاس چندین مشاغل آموخته ایم که یک فرمول اثبات شده برای موفقیت وجود دارد که می تواند منحنی یادگیری شما را 80 ٪ کاهش دهد ، شما را 5-10 سال جلوتر از همسالان خود قرار داده و شما را در مسیر رشد 628 ٪ در 12 ماه یا کمتر قرار می دهدبشردر اینجا دو روش رایگان برای باز کردن پتانسیل تجاری واقعی خود وجود دارد.

1. برای پیوستن به جامعه آنلاین رایگان ما ، "628 ٪ رشد باشگاه" ، اینجا را کلیک کنید و ببینید که چگونه به راحتی می توانید این فرمول قدرتمند را با استفاده از نمونه های دنیای واقعی از مشاغل متعدد که به این نوع رشد و پیشرفت رسیده اند ، استفاده کنید. هنگامی که به شما پیوستید ، یک نسخه رایگان از کتاب جدید رابرت کلی "فرمول رشد 628 ٪ ... یک سیستم اثبات شده برای سریع گرفتن نتایج بزرگ" دریافت می کنید. ما حتی جلسات استراتژی One2one رایگان را ارائه می دهیم!

2. برای پیوستن به جدول دور رشد هفتگی 628 ٪ ما اینجا را کلیک کنید. این میز دور زنده هفتگی رایگان به شما می آموزد که چگونه می توانید رشد کسب و کار خود را فقط در 45 دقیقه در هفته تسریع کنید. این اختصاص به باز کردن پتانسیل واقعی شما با مباحث بحث و گفتگو است که شامل استراتژی های عملی برای تسریع در رشد کسب و کار شما و نکات مفید برای دستیابی به این هدف است. N. B. در دسترس بودن هر هفته محدود است.

به مدت 25 سال رابرت کلی به صدها کارآفرین جاه طلب کمک کرده است تا پتانسیل تجاری واقعی خود را باز کنند. منحنی یادگیری خود را 80 ٪ کاهش دهید. آنها را 5-10 سال جلوتر از همسالان خود قرار دهید. و به رشد 628 ٪ در 12 ماه یا کمتر. در این ویدیو با رابرت آشنا شوید و در مورد سفر خود از مبتکر خودرو به ترانسفورماتور تجارت اطلاعات بیشتری کسب کنید.

بهترین پلتفرم ترید...
ما را در سایت بهترین پلتفرم ترید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جهان پناه حديث بازدید : 57 تاريخ : دوشنبه 7 فروردين 1402 ساعت: 17:02