بررسی ورود و خروج نقدینگی در بازار

ساخت وبلاگ

در این مقاله از مدل گرانش تخمین زده شده توسط روش اثر تصادفی برای تجزیه و تحلیل عوامل مؤثر بر گردش صادرات قهوه ویتنام برای دوره 2007-2020 بازارهای اصلی طبق آمار دفتر آمار عمومی و بخش عمومی گمرک استفاده شده است. گردش صادرات قهوه از دفتر آمار عمومی ، گروه عمومی گمرک و انجمن قهوه ویتنام کاکائو جمع آوری شد. نویسندگان قیمت قهوه را بر اساس ارزش خروجی و صادرات از داده های مربوط به گردش صادرات قهوه محاسبه کردند. نویسندگان شکاف اقتصادی را بر اساس جمعیت و داده های ناخالص داخلی محاسبه کردند (مرجع: معیارهای فاصله جغرافیایی در وب سایت: http://www.distancefromto. net/countries. php) و سایر داده ها بر اساس محاسبات مواد غذایی جمع آوری شدو سازمان کشاورزی سازمان ملل متحد ، صندوق بین المللی پول و سازمان های بانک جهانی. نتایج این مطالعه نشان می دهد که از سال 2007 تا 2020 ، عوامل قیمت صادرات ویتنام قهوه ، فاصله جغرافیایی ، تولید ناخالص داخلی کشور وارد کننده و تولید ناخالص داخلی ویتنام ، جمعیت ویتنام ، شکاف اقتصادی بین ویتنام و ویتنام ووارد کننده کشور ، باز بودن اقتصاد ، همه در گردش صادرات قهوه ویتنام تأثیر دارد. سرانجام ، برخی از نتیجه گیری ها در مورد تأثیر این سیاست بر اساس نتایج تجربی مقاله انجام می شود.

در این مقاله به بررسی مشکلات ناشی از تورم در منطقه در حال توسعه آسیا و اقیانوسیه در زمان همه گیر در سراسر جهان می پردازیم و راه حل های نوآورانه برای این مشکل را پیشنهاد می کند. واقعیت این است که برخی از گروه های کالایی از سبد مصرف کننده (به عنوان مثال ، میوه های غیر فصلی ، الکترونیک ، مبلمان ، هتل و خدمات رستوران و غیره) نتوانند نیازهای افراد کم درآمد را منعکس کنند ، که اکثریت را می سازنددر کشورهای در حال توسعه. در عین حال ، رژیم هدفمند تورم به دلیل عوامل غیر کنترل نشده اگزوژنیک (تورم وارداتی ، نوسانات در قیمت نفت ، اختلال در زنجیره تأمین ، جنگ روسیه و اوکراین و غیره) بر عوامل آندوژنیک غالب شده و در نتیجه آن باعث می شود که منسوخ و قابل اعتماد نباشد. کنترل ثبات قیمت ، به ویژه در کشورهای در حال توسعه غیرممکن است. از آنجا که ، شاخص تورم قدیمی و مکانیسم های هدف قرار دادن تورم متأسفانه نتوانسته است انتظارات جامعه و بانکهای دولتی/مرکزی را به طور کامل منعکس کند ، که براساس آن ابتدا باید مراقبت بهتری داشته باشیم و دوم سیاست های بهتری ایجاد کنیم. ما پیشنهاد می کنیم از ترکیبی از شاخص ها و سیاست های در حال حاضر شناخته شده استفاده کنیم ، با شاخص های جدید آماری ، که نشان دهنده نوسانات قیمت در دارو ، آب و برق و تغذیه است.

داود ، سالینا ؛ وان حنافی ، وان نوردیانا ؛ سوهیل ، م. صدیق ؛ وان عبدالله ، وان محمد تافیک ؛ احمد ، نورول نادیا 19

بهزیستی تحصیلات تکمیلی برای موفقیت تحصیلی بنیادی است و آنها بیشتر و آسیب پذیرتر می شوند. این امر به عنوان آنها از چالش های سلامت روان مانند اضطراب و افسردگی در نرخ شش برابر بیشتر از جمعیت عمومی رنج می برند. هنگامی که ماهیت تجربه آموزشی آنها تغییر می کند ، مانند زمانی که آنها مجبور بودند در خانه خود در خانه خود بمانند ، استرس بر سلامت روانی آنها افزایش می یابد. تعداد موارد سلامتی عاطفی در بین دانشجویان دانشگاه یک مشکل بهداشت عمومی محسوب می شود ، اما این جوانان اغلب به دنبال درمان مناسب نیستند. بنابراین ، این مطالعه با هدف شناسایی تأثیر عوامل رفتاری بهداشتی بر سلامتی عاطفی فارغ التحصیل انجام می شود. در این مطالعه از پرسشنامه ای با طرح بررسی مقطعی استفاده شده است. پرسشنامه ها به صورت آنلاین به فارغ التحصیلان مؤسسات آموزش عالی خصوصی و دولتی در مالزی توزیع می شدند. از مدل معادله حداقل مربع جزئی (PLS-SEM) برای تجزیه و تحلیل نتایج مطالعه استفاده شد. یافته های کلی نشان می دهد که عوامل رفتاری بهداشتی تأثیر معنی داری بر سلامتی عاطفی فارغ التحصیل دارند. یافته های این مطالعه به نفع مدیریت ، دانشگاهیان ، مشاوران و سایر نهادها از جمله شورای نماینده دانشجویان در شناسایی راه های بهبود خدمات و به روزرسانی امکانات لازم برای ارتقاء سلامتی عاطفی فارغ التحصیلان خواهد بود.

هدف از این تحقیق ، یافتن تأثیر فرهنگ نوآورانه و کیفیت زندگی کار بر استراتژی مزیت رقابتی با واسطه عملکرد فردی است. این تحقیق ادامه تحقیقات قبلی است که توسط آدیا هرماواتی با جنبه اصالت انجام شده است و بر مفهومی که شامل فرهنگ نوآورانه ، کیفیت زندگی کار و عملکرد فردی است به عنوان عواملی که استراتژی مزیت رقابتی را کنترل می کنند ، تأکید می کند. موضوع تحقیق SMES صنعت گردشگری است. تحقیقات توضیحی یک روش تحقیق است که در این مطالعه با بررسی پاسخ دهندگان مورد استفاده قرار می گیرد. منابع داده در این تحقیق اولیه و ثانویه است. داده های اولیه از پاسخ دهندگان مستقیماً از طریق پرسشنامه جمع آوری می شود در حالی که داده های ثانویه از منابع مربوط به مشکلات تحقیق حاصل می شود. مطابق با این توضیح ، نوع داده های تحقیق داده های کمی است. نتایج این تحقیق نشان می دهد: فرهنگ نوآورانه بر عملکرد فردی تأثیر دارد ، کیفیت زندگی کار بر عملکرد فردی تأثیر می گذارد ، فرهنگ نوآورانه بر مزیت رقابتی تأثیر می گذارد ، کیفیت زندگی کار بر مزیت رقابتی تأثیر می گذارد ، عملکرد فردی تأثیر بر مزیت رقابتی دارد، فرهنگ نوآورانه با واسطه عملکرد فردی بر مزیت رقابتی تأثیر می گذارد و کیفیت زندگی کار با واسطه عملکرد فردی بر مزیت رقابتی تأثیر می گذارد.

این مطالعه سعی در درک رابطه بین سیستم های اطلاعاتی حسابداری AIS و عملکرد شرکت ها دارد. در بخش اول این مطالعه ، مقدمه ای مختصر که بر پیشرفت های فناوری و تأثیر چنین پیشرفت هایی بر دنیای تجارت متمرکز است و در بخش دوم ، مروری بر ادبیات است که دیدگاه های مختلفی را در مورد رابطه بین AIS و شرکت ها در نظر گرفته است. کارایی. تفاوت های کلیدی بین سیستم های دستی و خودکار در یک جدول بعداً در بررسی ادبیات نشان داده شد و به دنبال توضیحات مربوط به هر جنبه مقایسه. در بخش سوم ، چهار سؤال در مورد اجرای AIS پرسیده می شود. این سؤالات شامل تعهد مدیریت عالی ، شایستگی های کاربران ، کیفیت سیستم اتخاذ شده و تأثیر میزان سرمایه گذاری تکنولوژیکی در فرایند اجرای است. داده های این مطالعه از یک SME سعودی به دست آمد. هدف این مطالعه بررسی تأثیر AIS بر عملکرد سازمانی در SME های سعودی است. ایده های ارائه شده از این مطالعه ، که در آن یافته اصلی مطالعه این است که اجرای AIS تأثیر مثبتی بر عملکرد بنگاه ها دارد.

هدف از این مطالعه تعیین رابطه بین ریسک شرکت و عواملی از قبیل اندازه تجارت ، ساختار مالکیت و اهرم بود. این مطالعه در 142 شرکت بخش تولیدی ذکر شده در بورس اوراق بهادار اندونزی از سال 2013 تا 2018 انجام شده است. از روش نمونه گیری هدفمند برای انتخاب نمونه تحقیق استفاده شده است. اندازه نمونه این مطالعه 21 شرکت مختلف بود. رویکرد تحلیلی از مدل سازی معادلات ساختاری (SEM) با WARPPLS استفاده می کند. طبق یافته های تحقیقات ، اندازه شرکت تأثیر قابل توجهی در میزان اهرم شرکت استفاده می کند و هم میزان ریسکی که شرکت می کند. سطح اهرم به طور قابل توجهی تحت تأثیر ساختار مالکیت است. با این حال ، ساختار مالکیت تأثیر قابل توجهی در سطح خطر شرکت ندارد. در عوض ، اهرم تأثیر زیادی بر میزان ریسک شرکت با آن دارد. یافته های این مطالعه برای سرمایه گذاران آینده نگر در اندازه گیری ریسک ناشی از شرکت برای قضاوت در مورد سرمایه گذاری مفید است. یافته های این مطالعه همچنین برای مدیریت در هنگام کنترل خطر سازمان ضروری است.

هدف از این مطالعه ، بررسی تجربی تأثیر آگاهی از محیط زیست تأمین کنندگان بر به اشتراک گذاری اطلاعات محیط زیست و عملکرد مدیریت و انجام تأثیر واسطه گر اشتراک اطلاعات زیست محیطی بین آگاهی محیط زیست تأمین کنندگان و عملکرد مدیریت محیط زیست است. دامنه آگاهی زیست محیطی از دیدگاه مصرف کننده به دیدگاه سازمانی گسترش یافته و متغیری به نام اشتراک اطلاعات محیط زیست را ارائه می دهد تا توضیح دهد که چگونه آگاهی محیط زیست بر عملکرد مدیریت محیط زیست تأثیر می گذارد. مدل تحقیق و فرضیه ها بر اساس مطالعات قبلی ایجاد شد. پس از جمع آوری 295 نمونه از پاسخ های مؤثر از تأمین کنندگان ، تجزیه و تحلیل تجربی با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری انجام شد. این یافته ها نشان می دهد که آگاهی از محیط زیست تأمین کنندگان بر عملکرد و عملکرد مدیریت اطلاعات زیست محیطی تأثیر می گذارد و چنین اشتراک گذاری تأثیر واسطه ای در رابطه بین آگاهی زیست محیطی تأمین کنندگان و عملکرد مدیریت محیط زیست دارد. این واقعیت که آگاهی زیست محیطی بر عملکرد مدیریت محیط زیست تأثیر می گذارد ، نشان می دهد که آگاهی محیط زیست فقط مفهومی از ارزش هایی مانند اعتقاد یا اراده شرکت نیست بلکه بخشی از هدف واقعی شرکت از عملکرد است. بنابراین ، تأمین کنندگان در واقعیت مانند فقدان نیروی انسانی یا راهنمایی حرفه ای مشکل دارند ، اما لازم است اهمیت آگاهی زیست محیطی و ارتقاء به اشتراک گذاری اطلاعات زیست محیطی را ارتقا بخشد.

این مطالعه با هدف بررسی تأثیر ارزش ارزش گذاری عادلانه دارایی های بیولوژیکی و گیاهان حامل که با هزینه تاریخی بر هزینه سرمایه شخص ثالث اندازه گیری می شود. این مطالعه به بخش کشاورزی و استاندارد بین المللی حسابداری کمک می کند - IAS 41 ، که برای حذف نیاز به اعمال ارزش منصفانه برای گیاهان حامل ، یکی از دارایی های اصلی بیولوژیکی بدون بازار فعال اصلاح شده است. برای این کار ، 182 شرکت از 39 کشور در سالهای 2020 و 2021 مورد مطالعه قرار گرفتند که اطلاعاتی از سکوی تامسون رویترز ایکون گرفته شده است. این روش شامل رگرسیون با روش حداقل مربعات معمولی بر اساس مدل Daly و Skaife (2016) است. نتایج نشان می دهد که دارایی بیولوژیکی با ارزش منصفانه بر هزینه بدهی تأثیر نمی گذارد و اندازه گیری گیاهان حامل با هزینه تاریخی هیچ تاثیری در هزینه بدهی ندارد. ارزش منصفانه ، هزینه درک شده بدهی شرکتهای مورد بررسی در دوره مورد مطالعه ، برخلاف دالی و اسکاف (2016) را تغییر نداد. سرانجام ، هزینه سرمایه شخص ثالث می تواند تحت تأثیر سایر جنبه های مربوط به کیفیت سود باشد ، که در این مقاله مانند مدیریت سود مورد بررسی قرار نگرفتند.

برای هر کشور ، رشد کشور به طور قابل توجهی با رشد صنعت تولید همراه است. به خصوص در مراحل اولیه توسعه ، صنعت تولید نقش مهمی در ایجاد ارزش افزوده زیادی برای جامعه و توسعه اقتصادی در آن کشور ایفا کرده است. با شروع از کشوری با سابقه تولید ضعیف ، ویتنام به تدریج در اقتصاد جهانی افتتاح و ادغام می شود ، که فرصت های زیادی را برای تولید بنگاه های خاص و جامعه شرکت به طور کلی به ارمغان آورده است و ویتنام را به یکی از کشورهایی که دارای فعالیت های بزرگ تولیدی است ، تبدیل کرده است. آسیای جنوب شرقی و آسیا. این مطالعه عوامل مؤثر بر عملکرد مالی شرکتهای تولیدی را از طریق یک مطالعه موردی در هانوی ، ویتنام ارزیابی می کند. با استفاده از یک نمونه نظرسنجی از 235 شرکت که در تولید و با استفاده از روش های تجزیه و تحلیل کمی فعالیت می کنند ، نتایج تحقیق نشان می دهد: شرکت هایی با کیفیت حاکمیت بالا بنگاه هایی با راندمان اقتصادی بالا یا شرکت هایی با ظرفیت مدیریت پایین هستند. علاوه بر این ، شرکت های در مقیاس بزرگ اغلب در جستجوی سود و بهبود کارآیی تجارت از مزایای بسیاری برخوردار هستند. سرانجام ، این مطالعه توصیه هایی برای بهبود حاکمیت و رشد شرکت ها ، ایجاد یک جامعه تجاری قوی تر و کمک بیشتر در توسعه اقتصادی ویتنام دارد.

بازار تجارت الکترونیکی به دلیل پیچیدگی صنعت و عدم تقارن اطلاعات با خطرات اعتباری قابل توجهی روبرو است. بنابراین ، ریسک اعتباری شروع به افزایش رشد تجارت الکترونیکی کرده است. با این حال ، هیچ سیستم قابل اعتماد برای ارزیابی اعتبار اعتبار شرکت های تجارت الکترونیکی وجود ندارد. بنابراین ، این مقاله یک سیستم شاخص ارزیابی ریسک اعتباری را ایجاد می کند که به طور جامع رفتار آنلاین و آفلاین شرکتهای خرده فروشی آنلاین را در نظر می گیرد ، از جمله 15 شاخص که منعکس کننده ریسک اعتباری آنلاین و 15 شاخص است که منعکس کننده ریسک اعتباری آفلاین است. در این مقاله یک روش ادغام مبتنی بر یک دستگاه بردار پشتیبانی یکپارچه فازی ، که نتایج تجزیه و تحلیل عاملی سیستم شاخص ارزیابی ریسک اعتباری شرکت های خرده فروشی آنلاین را به عنوان ورودی و نتایج ارزیابی ریسک اعتباری شرکت های خرده فروشی آنلاین به عنوان خروجی تعیین می کند. نتایج طبقه بندی هر زیر طبقه بندی کننده و اهمیت هر تصمیم زیر طبقه بندی کننده به تصمیم نهایی در این روش در نظر گرفته شده است. برای آزمایش مدل ، نمونه داده های 1500 مشتری وام خرده فروشی آنلاین را از یک بانک انتخاب کنید. نتایج تجربی نشان می دهد که روش پیشنهادی از یک SVM و تکنیک تجمع SVMS سنتی از طریق رای گیری اکثریت از نظر دقت طبقه بندی بهتر عمل می کند ، که پایه ای برای بانک ها برای ایجاد یک سیستم ارزیابی قابل اعتماد فراهم می کند.

این مطالعه با هدف بررسی تأثیر ساختار سرمایه بر راندمان تجاری بانکهای تجاری مشترک سهام ذکر شده در بازار سهام ویتنامی انجام شده است. در این مقاله از داده های جمع آوری شده از صورتهای مالی 15 بانک تجاری برجسته سهام مشترک از 27 بانک تجاری سهام مشترک ذکر شده در ویتنام از سال 2011 تا 2021 استفاده شده است. این تحقیق از نرم افزار نمای الکترونیکی در تجزیه و تحلیل کمی برای ساخت مدل های رگرسیون استفاده می کند تا تعیین کندرابطه و تأثیر عوامل ساختار سرمایه بر کارآیی تجارت بانکهای تجاری مشترک سهام. نتایج تحقیق نشان می دهد که ROA تحت تأثیر 2 متغیر ساختار سرمایه قرار دارد. این مجموع سپرده های مشتری به کل دارایی ها و کل بدهی های کل سهام است. کل بدهی به کل سهام و کل سپرده های مشتری به کل دارایی ها هر دو تأثیر منفی بر ROA دارند. برای نتایج رگرسیون ROA با تمام متغیرهای کنترل ، متغیرهای کنترل با متغیر وابسته رابطه مثبت دارند. این مقاله توصیه هایی را بر اساس یافته های تحقیق برای تعیین ساختار سرمایه مناسب ارائه داده است. مدیران باید در سالهای گذشته مبلغ قابل توجهی از سرمایه بسیج را حل کنند ، همراه با فعالیتهای بد دست زدن به بدهی که بوجود آمده است.

این مطالعه به صورت تجربی به بررسی اثرات افقی سرمایه گذاری مستقیم خارجی (FDI) بر بهره وری بنگاه های دارویی هند می پردازد. حداقل مربعات قوی و روش کلی برآوردگرهای لحظه ای برای داده های پانل در سطح شرکت شرکت های داروسازی هند اعمال می شود که سهام آنها در بورس اوراق بهادار ملی (NSE) و بورس بمبئی (BSE) معامله می شد. این اطلاعات از سال 2015 تا 2019 از مرکز نظارت بر بانک اطلاعاتی اقتصاد هند (CMIE) جمع آوری شده است. بر اساس منظم بودن در دسترس بودن داده ها ، شرکت های نمونه به 112 شرکت محدود می شوند که 100 مورد از آنها شرکت های داخلی و 12 شرکت بین المللی هستند. شرکت هایی با بیش از 10 درصد از سهام خارجی به عنوان شرکت های FDI طبقه بندی می شوند ، در حالی که افرادی که کمتر از آن هستند به عنوان شرکت های داخلی طبقه بندی می شوند. نتایج تخمین نشان می دهد که مالکیت خارجی به بهره وری بنگاه های داخلی کمک نمی کند. با توجه به افزایش رقابت ، شرکت های دارویی هند با مشارکت سهام خارجی نسبت به شرکت های محلی تولیدی نیستند. علاوه بر این ، این یافته ها اثر افقی منفی و ناچیز را از FDI بر بهره وری شرکتهای داخلی نشان می دهد. عدم وجود سرریزهای افقی ممکن است به توانایی شرکتهای خارجی در جلوگیری از خروج تکنولوژیکی به رقبا در همان صنعت مربوط شود.

در سال 2021 محصولات غذایی یک محصول Tambon One (OTOP) به 3،447 میلیارد دلار در داخل کشور و 200 میلیون دلار در سطح بین المللی رسید. برنامه OTOP تایلند ، از آن زمان به بعد ، آینه کاری OVOP بسیار موفق ژاپن (One Village One Product) و برنامه اشتغال روستایی ، از آن زمان به الگوی جهانی موفقیت تبدیل شده است. از ماه مه تا ژوئن سال 2022 ، با کارآفرینان فروشنده مواد غذایی SNACK تماس گرفته شد و از آنها خواسته شد تا نظرات خود را در مورد اینکه چه عواملی بر کیفیت محصول مواد غذایی آنها تأثیر می گذارد ، کمک کنند. با استفاده از نمونه گیری تصادفی سیستماتیک در شش منطقه تایلند ، 311 کارآفرین صادراتی ، مدیران تولید و مدیران بازاریابی شرکت کردند. نتایج نشان داد که نوآوری محصول (PDTI) ، نوآوری فرآیند (PCSI) ، طراحی بسته بندی (PKD) و ترکیب بازاریابی 4P (4PMM) همه تأثیر مثبت بر کیفیت محصولات غذایی میان وعده OTOP (PDQ) دارند ، که در صورت ترکیب ، کلاثر R 2 ارزش 27 ٪. همچنین ، مقادیر متغیر TE متغیر نهفته برای PDTI ، PKD ، 4PMM و PCSI به ترتیب 0. 38 ، 0. 29 ، 0. 22 و 0. 11 بود. هفت مورد از نه فرضیه مورد بررسی ، با طراحی بسته بندی (PKD) که تعیین شده بیشترین تأثیر را در ترکیب بازاریابی 4P (4PMM) داشته باشد ، پشتیبانی شد.

فرهنگ سازمانی به عنوان تعیین کننده اثربخشی شرکت شناخته شده است. مؤلفه های فرهنگی می توانند بر اثربخشی شرکت ها تا حد مختلف تأثیر بگذارند. با این حال ، به نظر می رسد که هیچ یک از مطالعات قبلی این موارد تأثیرگذار اجزای فرهنگی را ارزیابی و مقایسه نکرده اند. تحقیقات فعلی از فرآیندهای سلسله مراتب تحلیلی برای ارزیابی و ارزیابی میزان اهمیت که ، اجزای فرهنگی در نتیجه اثربخشی شرکت ها بازی می کنند ، اعمال می شود. سپس ، کار فعلی از تجزیه و تحلیل رگرسیون برای ارزیابی مجدد اهمیت اهمیت برای استحکام فرآیندهای سلسله مراتب تحلیلی استفاده می کند. این یافته ها حاکی از آن است که فرهنگ قبیله حیاتی ترین مؤلفه در توضیح اثربخشی شرکت ها است. در مقابل ، فرهنگ adhocracy کمترین مؤلفه در تأثیرگذاری بر اثربخشی شرکت ها است. فرهنگ بازار یک مؤلفه فرهنگی است که در تعیین اثربخشی شرکت در رتبه دوم قرار دارد و بعدی فرهنگ سلسله مراتبی است که سوم است. این یافته ها در حمایت از تأثیرات مثبت فرهنگ های قبیله ، بازار و adhocracy بر اثربخشی شرکت ها است. در حالی که تأثیر منفی فرهنگ سلسله مراتب بر اثربخشی شرکت ها یافت.

از سال 2014 ، IFRS 9 مورد توجه بسیاری از محققان در رشته ها قرار گرفته است. پیش بینی آینده نگر تأمین وام بانکی از طریق یک مدل انعطاف پذیر ECL به عنوان یک تغییر دهنده بازی از مدلهای قبلی ارائه شده در IAS 39 مشاهده شده است. این مطالعه دارای دو هدف است. اولین مورد بررسی تأثیر مقررات از دست دادن وام (LLP) ، وام های غیر عملکردی (NPL) و ضرر وام اختلال (ILL) پس از IFRS 9 در بانک های خلیج فارس است. دوم گرفتن هرگونه تغییر در LLP ، NPL و بیمار قبل و بعد از IFRS9 است. در این مطالعه از برآورد مدل اثر ثابت دو طرفه (TWFE) و رویکرد DID برای دستیابی به اهداف خود استفاده شده است. 54 بانک خلیج فارس از دوره های بین سالهای 2012 و 2020 انتخاب شدند. نتایج نشان می دهد که LLP پس از انتقال به IFRS 9 به طور قابل توجهی افزایش یافته است ، در حالی که NPL به طور قابل توجهی کاهش یافته است. نتایج پس از اجرای IFRS9 تغییر قابل توجهی در بیمار ایجاد نکرد. نتایج همچنین حاکی از سازگاری بیشتر در گزارش LLP و NPL پس از اجرای مدل ECL اتخاذ شده در IFRS9 است. این مطالعه نتیجه گرفت که نتایج مدل ECL با مشاهده قبلی در سراسر جهان همزمان است و به برخی از فرصت های بهبود برای آینده اشاره کرده است.

بازار جهانی مواد شوینده لباسشویی در سال 2021 نزدیک به 121 میلیارد دلار ارزش داشت که مصرف کنندگان به عنوان افزایش جستجوی محصولات بهداشتی قادر به مبارزه با ویروس ها گزارش می شوند. بنابراین ، محققان مطالعه ای را برای تعیین چگونگی نوآوری محصول (PI) ، کیفیت محصول (PQ) و نگرش محصول (PA) بر رضایت مصرف کنندگان تایلندی (CS) با خرید مواد شوینده لباسشویی و نرم کننده پارچه انجام دادند. پس از اعتبار و تأیید اعتبار پرسشنامه ، نویسندگان در ژانویه و فوریه 2022 برای جمع آوری 520 پرسشنامه از نمونه گیری تصادفی چند مرحله ای بر اساس منطقه و استان استفاده کردند. LISREL 9. 10 در تجزیه و تحلیل CFA و SEM از شش فرضیه ، که مشخص شد پشتیبانی می شود ، استفاده شد. نتایج نشان داد که هر سه متغیر علی بر CS تأثیر مثبت گذاشتند ، با اثر کل (TE) R 2 مقدار = 87 ٪. همچنین ، مقادیر اثر کل متغیر نهفته (TE) نشان داد که PI قوی ترین (0. 93) ، سپس PQ (0. 56) و در آخر ، PA (0. 54) بود. بنابراین ، رضایت مصرف کننده در توسعه و پایداری مداوم یک شرکت در دنیای بسیار رقابتی و جهانی ضروری است. سازمان ها باید استراتژی های رقابتی را تدوین کنند که مطابق با نیاز مصرف کننده باشد. مدیریت باید منابع آنلاین و رسانه های اجتماعی را که در آن بررسی محصول داده می شود نظارت کند و استراتژی های خود را بر این اساس تنظیم کند.

هدف از این مطالعه این است که چگونه مدیریت شغلی بر حفظ کارمندان در مشاغل خدمات حرفه ای (PSO) تأثیر می گذارد. نقش دانش و مهارت ها به عنوان متغیرهای تعدیل کننده در رابطه بین مدیریت شغلی و قصد ماندن نیز مورد بررسی قرار گرفته است. مروری بر ادبیات مربوط به مدیریت شغلی ، که شامل ارتقاء ، آموزش ، مربیگری ، شروع حقوق و تنش آرامش در قوانین ورود سازمانی است ، منجر به این فرضیه می شود که مدیریت شغلی تأثیر مثبت بر اهداف کارمندان برای ماندن دارد. چنین تأثیر مثبت ممکن است بین کارمندان آگاه و ماهر و همتایان کم دانش و ماهر آنها متفاوت باشد. داده های مقطعی از 200 متخصص که برای PSO های مختلف کار می کنند بدست می آید. رگرسیون گام به گام برای تجزیه و تحلیل داده ها استفاده می شود. این تحقیق نشان داد که مدیریت شغلی تأثیر مثبت بر قصد ماندن دارد. تأثیر ارتقاء ، آموزش و مربیگری بر قصد ماندن با دانش و مهارت تعدیل می شود. برعکس ، دانش و مهارت ها تأثیر شروع حقوق و تنش کمبود ورود سازمانی را بر قصد ماندن ، تعدیل نمی کند. یافته های این مطالعه حاکی از آن است که با اجرای مدیریت شغلی مؤثر ، متخصصان با استعداد می توانند حفظ شوند. با این حال ، سطح دانش و مهارت باید با دقت در نظر گرفته شود. این یافته ها بینش قابل توجهی در مورد مدیریت سرمایه انسانی ، به ویژه در PSO ها ارائه می دهد.

ثبات بانکی به عنوان پیش نیاز برای عملکرد صاف فعالیت های اقتصادی و مالی در کشور عمل می کند. بانک ها با خطرات بی شماری روبرو هستند و نقدینگی نقش اساسی در تعیین رشد بلند مدت و ثبات مالی یک بانک دارد. با استفاده از نمونه 70 بانک شورای همکاری خلیج فارس ، این مطالعه به بررسی تأمین بودجه نقدینگی و ایجاد نقدینگی و تأثیر آنها بر ثبات بانکی می پردازد. در مرحله اول ، رابطه متقابل بین بودجه نقدینگی و ایجاد نقدینگی با استفاده از مدل رگرسیون 2SLS نشان می دهد. علاوه بر این ، با استفاده از مدل GMM پویا ، این تحقیق نشان می دهد که بودجه نقدینگی قابل توجه است و مثبت بر ثبات بانک تأثیر می گذارد. با این حال ، ثبات بانکی به میزان قابل توجهی تحت تأثیر ایجاد نقدینگی قرار دارد ، اما تأثیر ترکیبی از تأمین نقدینگی و ایجاد نقدینگی ، ثبات بانک را به طور مثبت توضیح می دهد. علاوه بر این ، این مطالعه نشان می دهد که تعصبات خوش بینی مدیریتی در تعیین نقدینگی بانک و ثبات بلند مدت نقش دارد. یافته های این مطالعه از مدیران ، سیاستگذاران و مدیریت بانکها در درک خطرات نقدینگی ، کارآیی و ثبات بانکی پشتیبانی می کند. این یافته ها از دستورالعمل های نظارتی عمدتاً توسط چارچوب بازل III پشتیبانی می کند ، که اهمیت بیشتری در مدیریت مشترک بودجه نقدینگی و ایجاد نقدینگی در اقتصاد دارد.

بهترین پلتفرم ترید...
ما را در سایت بهترین پلتفرم ترید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جهان پناه حديث بازدید : 59 تاريخ : سه شنبه 1 فروردين 1402 ساعت: 13:41