دوره تجارت و راه اندازی آنلاین

ساخت وبلاگ

دوره تجارت و راه اندازی آنلاین جنبه های مهمی را در مورد شروع یک تجارت جدید از ابتدا و همچنین چرخه بازاریابی تعریف محصول یا ترکیبی از محصولات و/یا خدمات به شما آموزش می دهد و سپس فرایندها را برای ارزیابی زنده ماندن و تقاضای بازار برای شما انجام می دهداندیشه. این ایده آل برای کسانی است که یک تجارت و همچنین مشاغل موجود را شروع می کنند که باید خود را دوباره اختراع کنند یا چیز جدیدی را امتحان کنند. این دوره شامل موضوعات زیر است:

  • کاوش در حاشیه محصولات
  • چگونه حاشیه سود ناخالص و خالص خود را اندازه گیری کنیم
  • تعریف استراتژی ها برای افزایش درآمد و حاشیه سود شما
  • بسته بندی خدمات خود را برای به دست آوردن مقدار مناسب مشتری در اندازه مناسب
  • کاهش هزینه ها و سیستم سازی تجارت خود - و خیلی بیشتر!

دوره تجارت و راه اندازی آنلاین ، صفحات گسترده از پیش ساخته اکسل را برای شما فراهم می کند تا به شما کمک کند سناریوهایی را برای هزینه های اولیه بازاریابی و تغییرات عملیاتی از ماه به ماه بررسی کنید. شما یاد می گیرید که چگونه گزارش های هوشمند "آزمایش و اندازه گیری" منظم و سریع را انجام دهید. شما می توانید این پرونده ها را به طور کامل ویرایش کرده و آنها را به همان اندازه که می خواهید تغییر دهید - آنها قفل نشده اند!

شما همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه:

  • آنچه را می فروشید تعریف کنید تا بتوانید سریع آن را توضیح دهید
  • استراتژی بازاریابی خود را برنامه ریزی کنید
  • سپس وظایف انطباق استارتاپ خود را تیک بزنید
  • شهرتی ایجاد کنید که به شما کمک کند مشتری های جدید را بطور مداوم و بدون زحمت وارد کنید - این هدف ماست.

برنامه ریزی تجاری Ezy را ساخته است

اکثر صاحبان مشاغل یک شکار دارند که مشتریانی در خارج از کشور وجود دارند که به محصولات و خدمات خود احتیاج دارند ، اما کمی آماده سازی و یک برنامه تجاری ساده به شما اثبات و اعتماد به نفس می بخشد - نه تنها این که تجارت شما قابل دوام است ، بلکه یک طرح برای چگونگی شما استبه اهداف خود برسید

صفحه گسترده برنامه تجاری (شامل این دوره) به شما در مواردی مانند:

  • استخدام اعضای جدید تیم
  • تجهیزات خرید
  • به شما اطمینان می دهد که با وام دهندگان یا سرمایه گذاران صحبت کنید

گزارش هوشمند - خود را برای رشد سریع تنظیم کنید

غالباً در مشاغل کوچک ، صاحب مشاغل بیش از حد مشغول تکنسین برای مدیریت صحیح تجارت است تا تجارت راکد شود. دوره تجارت و راه اندازی آنلاین به گونه ای طراحی شده است که به شما کمک می کند بیش از شروع کار خود انجام دهید. این برای کمک به رشد کسب و کار شما طراحی شده است.

شامل فیلم ها ، مصاحبه ها ، کتاب های کار و الگوهای است که به شما می آموزد که چگونه گزارش های منظم را در مورد تجارت خود انجام دهید تا بتوانید آنچه را که کار می کند و چه چیزی برای تصمیم گیری های استراتژیک مناسب نیست ، ببینید.

دوره تجارت و راه اندازی آنلاین را با آموزش نرم افزار ترکیب کنید و می توانید از MyOB ، Xero یا QuickBooks استفاده کنید تا بفهمید که چگونه تجارت شما از نظر مالی و مایکروسافت دفتر را برای مدیریت وظایف مدیریت اداری انجام می دهد.

مباحث موجود در دوره تجارت و راه اندازی آنلاین

01 منشاء و توسعه مفاهیم

این که آیا شما در مشاغل کوچک خود کار می کنید ، یا اینکه برای شخص دیگری کار می کنید ، احتمالاً شما را ملزم به توسعه مفاهیم یا محصولات خواهید کرد. به عنوان مثال ، شما ممکن است مجبور شوید یک کمپین تبلیغاتی/بازاریابی ، برنامه توسعه کارکنان ، یک رسانه یا برنامه IT تهیه کنید ، یا یک رویداد یا نمایشگاه را ترتیب دهید.

پس چه کاری ممکن است انجام دهید؟اولین قدم خوب تحقیق در مورد اطلاعات موجود است و روشهای مختلفی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. به عنوان مثال ، می توانید شکاف هایی را در طیف وسیعی از محصولات ، برنامه ها ، فرایندها یا خدماتی که مفهوم جدید را آگاه می کنند ، شناسایی کنید. ممکن است در مورد چشم انداز تجاری سازی آینده محصول یا مفهوم خود فکر کنید. شما ارزیابی خواهید کرد که دیگران در بازار چه کاری انجام می دهند و برخی از عوامل اصلی را که احتمالاً بر ایده یا مفهوم شما تأثیر می گذارد ، شناسایی خواهید کرد.

02 برنامه ریزی تجاری

چه چیزی را می خواهید بفروشید و به چه کسی؟

از یک برنامه تجاری برای نگاه به جلو ، تخصیص منابع ، تمرکز روی نکات کلیدی و آماده سازی برای مشکلات و فرصت ها استفاده می شود.

هدف "محصول" این موضوع کشف است

  • چه چیزی را می خواهید بفروشید ،
  • چگونه می خواهید آن را بسته بندی کنید (بسته ها ، دسته کوچک موسیقی جاز محصول/خدمات ، عضویت و غیره) و
  • چقدر می خواهید آن را بفروشید.

شما همچنین برای کشف وقت خود را صرف می کنید

  • مشتری ایده آل شما کیست ،
  • رقبای شما چه کسانی هستند ، و
  • برخی از اهداف برای شروع کار و عمل

03 مدیریت حقوقی و ریسک را ایجاد کنید

از خود محافظت کنید و کیفیت را نشان دهید

بسیاری از قوانین حاکم بر حسابداری و عملیات مشاغل کوچک وجود دارد. برخی از افرادی که به دنبال راه اندازی یک تجارت هستند ، یک حق رای دادن را خریداری می کنند زیرا بیشتر جنبه های نحوه عملکرد تجارت برای آنها سازماندهی شده است اما با ساختار مناسب تجارت و اسناد حقوقی در محل شما می توانید یک تجارت حرفه ای را با استانداردهای بالا ارائه دهید و همچنین مشتری ایده آل را تعریف کنیدو محصول/خدمات

در این دوره شما در مورد کدهای رفتار ، توافق نامه های خدمات حرفه ای ، بهداشت کار و ایمنی و سیاست های حریم خصوصی یاد خواهید گرفت. شما همچنین می توانید اجاره نامه های تجاری را کشف کنید ، چه چیزی را باید تماشا کنید ، از آنچه می توانید برای مذاکره و بندهایی استفاده کنید که می تواند انعطاف پذیری کسب و کار شما را به وجود آورد.

04 از دارایی های نامشهود در مشاغل کوچک محافظت و استفاده کنید

بیشتر مشاغل دارای دارایی های نامشهود در کنار مشاغل ملموس (یعنی رایانه شما ، دفتر آجرها و ملات و موارد دیگر) هستند.

دارایی های نامشهود ایده ها و مفاهیم موجود در محصول یا خدمات شما هستند و آنها در هسته اصلی آنچه که تجارت شما را منحصر به فرد می کند قرار دارند. آنها ممکن است ارزش بازار بسیار واقعی داشته باشند و به بهبود عملکرد تجاری شما کمک می کنند. یکی از شناخته شده ترین دارایی های نامشهود برند یا علامت تجاری شما است و این موضوع به شما در مورد علائم تجاری و نحوه استفاده از آنها آموزش می دهد و همچنین اطمینان حاصل می کنید که به علائم تجاری شخص دیگری نقض نمی کنید.

شما یاد خواهید گرفت که چگونه:

  • دارایی های نامشهود شما را مشخص کنید و به ارزش گذاری آنها کمک کنید
  • انواع محافظت در دسترس برای چنین دارایی ها را انتخاب کنید
  • هزینه های احتمالی ، خطرات و مزایای انواع بالقوه حفاظت موجود را محاسبه کنید
  • از نقض مالکیت معنوی دیگران خودداری کنید و به شما در نظارت بر بازار کمک کنید تا ببینید که همین اتفاق برای شما رخ نمی دهد
  • اهمیت و ماهیت موارد فوق را به همه کارمندان مربوطه ارتباط دهید و اطمینان حاصل کنید که این اطلاعات فقط برای کسانی که در مشاغل شما هستند ، حفظ می شود
  • گزینه های بهره برداری و تجاری سازی دارایی های نامشهود خود را مشخص کنید

05 پیام تحقیق و بازاریابی بازار

تحقیقات بازار برای موفقیت در کسب و کار ضروری است زیرا به شما کمک می کند تا خدمات خود را روشی که مردم از آنها می خواهند ارائه دهید. وقتی می دانید در بازار چه اتفاقی می افتد ، می توانید تجارت خود را به صورت استراتژیک برای گرفتن مشاغل قرار دهید اما مهمتر از همه وقتی مشتری بالقوه ای را صدا می کند که می توانید با آرام و با اطمینان در مورد آنچه در خدمات شما گنجانده شده است و چقدر شما با آنها صحبت کنیدبرای آنها هزینه کنید.

شما باید درک کنید:

  • بازار صنعتی که در آن هستید
  • رقبای اصلی چه کسانی هستند
  • چگونه رقبا محصولات و خدمات خود را ارائه می دهند
  • اخیراً تغییراتی در رقبا و همچنین در صنعت اتفاق افتاده است
  • روندهایی که بر محصول یا خدمات شما تأثیر می گذارد
  • سایر شرکت کنندگان بزرگ مانند شرکت های فناوری ، شرکت های خارج از کشور ، نهادهای صنعت یا دولت؟
  • چرا کسی باید از شما بخرد

از تحقیقات بازار به عنوان اطلاعاتی که به شما در تدوین ترکیب خدمات ، محصولات و پیشنهادات برای تجارت خود کمک می کند ، فکر کنید. بدون آن ، شما ممکن است موفقیت کوتاهی داشته باشید اما متوجه شوید که مشتریان بالقوه از خدمات شما استفاده نمی کنند. ممکن است سوالات زیادی را بدست آورید اما می دانید که تعداد بسیار کمی از آنها برای تبدیل شدن به مشتری تبدیل می شوند.

بهترین پلتفرم ترید...
ما را در سایت بهترین پلتفرم ترید دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جهان پناه حديث بازدید : 58 تاريخ : پنجشنبه 3 فروردين 1402 ساعت: 23:36